Update Fruit 2.2.1 available!

Discussions about Winboard/Xboard. News about engines or programs to use with these GUIs (e.g. tournament managers or adapters) belong in this sub forum.

Moderator: Andres Valverde

Update Fruit 2.2.1 available!

Postby Joachim Rang » 29 Oct 2005, 19:55

Hi,

It already leaked here and there: The update to version 2.2.1 is ready and can be downloaded at http://www.fruitchess.com

Besides some bugfixes the main feature of this update is the support of the Nalimov Endgame Tablebases. I don't think that has a big effect in playing strength but it is definitely useful for analysis. For all details of the update please check: http://www.fruitchess.com

The bad news for Linux user is that the update is not yet available but the good news is that it will also include a new compile of Fruit which is considerably faster than version 2.2.

Now we offer also a trial version of Fruit 2.2.1 for 14 days. It is not restricted in any way besides a nag screen at each start.

Joachim
Joachim Rang

Re: Update Fruit 2.2.1 available!

Postby F.Huber » 29 Oct 2005, 21:09

Hallo Joachim,
Joachim Rang wrote:Now we offer also a trial version of Fruit 2.2.1 for 14 days. It is not restricted in any way besides a nag screen at each start.

ich wollte mir eben mal diese Trial-Version ansehen, aber leider kommt bereits beim ersten Start folgende Meldung:
"Ihre 14-t?gige Testzeit von Fruit 2.2.1 ist abgelaufen. Bitte erwerben Sie eine Lizenz unter www.fruitchess.com und geben Sie einen g?ltigen Schl?ssel ein." :(

Funktioniert da irgendwas nicht wie es sollte, oder ist etwa auch f?r diese Test-Version ein Schl?ssel von Euch erforderlich?

Gr??e,
Franz.
F.Huber

Postby Joachim Rang » 29 Oct 2005, 22:42

F.Huber wrote:Hallo Joachim,
Joachim Rang wrote:Now we offer also a trial version of Fruit 2.2.1 for 14 days. It is not restricted in any way besides a nag screen at each start.

ich wollte mir eben mal diese Trial-Version ansehen, aber leider kommt bereits beim ersten Start folgende Meldung:
"Ihre 14-t?gige Testzeit von Fruit 2.2.1 ist abgelaufen. Bitte erwerben Sie eine Lizenz unter www.fruitchess.com und geben Sie einen g?ltigen Schl?ssel ein." :(

Funktioniert da irgendwas nicht wie es sollte, oder ist etwa auch f?r diese Test-Version ein Schl?ssel von Euch erforderlich?

Gr??e,
Franz.

nein das sollte so nicht sein. Bitte teile mir mal Details per Email mit (GUI, OS, "Administratorrechte auf dem Account oder nicht" irgendwelche "exotische" Systemsoftware).

Joachim
Joachim Rang

Postby F.Huber » 29 Oct 2005, 23:52

Hallo Joachim,
Joachim Rang wrote:nein das sollte so nicht sein. Bitte teile mir mal Details per Email mit (GUI, OS, "Administratorrechte auf dem Account oder nicht" irgendwelche "exotische" Systemsoftware).

ich habe die Trial-Version inzwischen zum Laufen gebracht! :D
Lag an einem Problem mit meiner Registry - ist doch immer wieder gut, wenn man davon ein Backup hat ... :wink:

Gr??e,
Franz.
F.Huber

Return to Winboard and related Topics